Ak sa nedáte zaočkovať, do troch dní zomriete

05.08.2013 00:00

       [...]

       Raz večer som rezal sladké zemiaky, keď som pozrel dole a zistil, že medzi plátkami zemiakov sa nachádza aj slušná časť môjho malíčka. Stále neviem, ako sa to stalo, ale stalo sa. Okamžite som vedel, že bude treba šitie alebo lepenie, aby sa rana správne zahojila. Po dezinfekcii peroxidom vodíka som s priateľkou skočil do auta a šli sme do nemocnice.

       Po príchode sme prešli bežným postupom na pohotovosti, papiere, meno, zdravotný preukaz, atď. Odtiaľ som išiel do liečebnej miestnosti, kde som čakal na lekára asi 30 minút. Pri posteli, na ktorej som sedel, sa objavil mladý lekár a predstavil sa. Zdal sa priateľský, milý a ochotný pomôcť. Pozrel sa na moju ranu, zhodnotil situáciu, vypočul si môj názor na liečbu a odsúhlasil ho. Bolo to lepidlo. Potom sa ma spýtal, či som v posledných rokoch dostal tetanovku. Poslednú som mal vo veku 26 rokov, tak mi teda povedal, že zároveň urobíme vakcináciu. Odvetil som mu, že si to premyslím. Samozrejme, bola to súčasť zdržiavacej taktiky, keďže som nemal v úmysle dostať vakcínu, keď som šiel do nemocnice. Lekár tlačil ďalej. “Mali by ste dostať vakcínu, pretože ak nie, mohlo by to mať pre vás fatálne následky.” Vtedy som sa ho rozhodol opýtať, aké sú ingrediencie vo vakcíne. Bol z toho trocha zmätený a nebol si istý, ako odpovedať. Skončil tým, že sú v nej rozdrvené kúsky mŕtvych baktérií, ktoré ma ochránia pred tým, aby sa živé baktérie stali v mojom tele toxickými. Teoreticky mal pravdu. Potom som sa spýtal: “Obsahuje táto vakcína thimerosal?” Pozrel na mňa a odpovedal: “Nemám potuchy, čo to je.” Tak som mu povedal, že je to sodná soľ etylortuti a bolo preukázané, že spôsobuje neuralgické poškodenia. Toto bol bod, keď sa veci zmenili.

 

       Viac na stránke ProtiPrudu.org.