Zarážajúce vyjadrenia Roberta De Nira: Čo podľa neho môže za synov autizmus?

15.04.2016 00:20

    [...]

    Elliot (18) sa narodil ako zdravý chlapček, no jeho stav sa podľa Roberta a jeho manželky Grace doslova za deň zmenil. Do očí bijúci je podľa De Nira fakt, že jeho syn bol čerstvo zaočkovaný. „Vakcíny sú pre určitých ľudí, ktorí sú citliví, nebezpečné,“ začal herec opatrne rozhovor v americkej relácii Today.

    „Ako rodič dieťaťa, ktoré má autizmus, mám nejasnosti. Chcem vedieť pravdu. Nie som úplne proti vakcínam, no chcem bezpečné očkovanie. To, že som z toho taký zronený, znamená, že na tom niečo bude,“ pokračoval De Niro. Aj keď na tému kontroverzií očkovania odznelo už veľa diskusií, zámerom herca je zvýšiť povedomie o možných nežiaducich účinkoch. „Nechcem, aby mali rodičia výčitky, že niečo mali urobiť, no neurobili to, ako mám ja,“ uzatvoril De Niro.

 

    Viac na stránke čas.sk.